فراخوان جدید جشنواره “خلاق برتر”

جشنواره خلاق برتر

فراخوان انتخاب و تقدیر از شرکت های خلاق، استارتاپ های صنایع خلاق، شتابدهنده ها، مراکز نوآوری(فعال در حوزه صنایع خلاق) و مراکز همکار دبیرخانه خلاق

دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق برگزار میکند:

جشنواره “خلاق برتر” با هدف انتخاب و تقدیر از شرکت های خلاق برتر و استارتاپ های صنایع خلاق موفق در حوزه های ذیل آئین نامه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق و همچنین تجلیل از شتابدهنده ها، مراکز نوآوری(فعال در حوزه صنایع خلاق) و مراکز همکار دبیرخانه خلاق برگزار می گردد.

در این راستا شرکت های خلاق تایید شده و یا استارتاپ های حقیقی در حوزه های زیر، همچنین مراکز نوآوری و شتابدهنده های فعال در حوزه های صنایع خلاق با توجه به معیارهای مشخص و توسط داوران متخصص در حوزه های صنایع خلاق مورد ارزیابی قرار گرفته و برگزیدگان آنها مطابق جدول مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

عناوین حوزه های جشنواره و جوایز برندگان

نکات مهم:

  • ارزیابی و رتبه بندی در هر حوزه و مقایسه، در میان شرکتهای خلاق فعال در همان حوزه انجام خواهد گرفت و ملاک های ارزیابی هر حوزه ممکن است با حوزه دیگری متفاوت باشند.
  • در ارزیابی شرکت های خلاق، دو شاخه شرکت های بالغ و شرکت های در حال رشد در اهدای جوایز تفکیک خواهند شد.
  • با توجه به درخواست های مخاطبان این جشنواره، استارتاپ های حوزه صنایع خلاق که در قالب غیر حقوقی فعالیت دارند و نیز مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها نیز در بخش جداگانه ای با شاخص های مرتبط با آنها ارزیابی و برگزیده های آنها انتخاب خواهند شد.
  • مراکز همکار برگزیده دبیرخانه خلاق نیز در هر یک از بخش های: مبادی، رسانه های همکار، دستگاه های اجرائی همکار و کارگزاران ارائه خدمات پس از بررسی، مشخص خواهند شد.
  • پیرو سوالات مکرر مبنی بر مستندات مورد نیاز برای حضور در جشنواره، به اطلاع می رساند تکمیل مستندات ذکر شده در فرم های ثبت نامی، سبب افزایش امتیازات بوده، لیکن الزامی بر وجود تمامی مستندات نیست. لذا تمامی متقاضیان می توانند با ارسال درخواست خود و تکمیل هر مقدار از فرمهای مذکور، اقدام به ثبت نام در جشنواره نمایند.

ثبت نام در جشنواره:

1- شرکت های خلاق:

شرکت های خلاق جهت ثبت نام لازم است فرم کاربرگ زیر را تکمیل نموده و به همراه مدارک درخواستی به آدرس ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی khalaghfest@gmail.com  ارسال نمایند.

دانلود فرم درخواست شرکتهای خلاق کلیک کنید


2- استارت آپ ها:

استارتاپ های خلاق نیز جهت ثبت نام لازم است فرم کاربرگ زیر را تکمیل نموده و به همراه مدارک درخواستی به آدرس ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی khalaghfest@gmail.com  ارسال نمایند.

دانلود فرم درخواست استارتاپ های صنایع خلاق کلیک کنید


3- مراکز نوآوری و شتاب دهنده ها (صنایع خلاق):

این مجموعه ها نیز جهت ثبت نام لازم است فرم کاربرگ مربوطه زیر را تکمیل نموده و به همراه مدارک درخواستی به آدرس ایمیل دبیرخانه جشنواره به نشانی khalaghfest@gmail.com  ارسال نمایند.

دانلود فرم درخواست شتابدهنده ها و مراکز نوآوری

 

لازم به ذکر است که اخبار بعدی در خصوص زمان بندی های جشنواره متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

 

اخبار جشنواره را از رسانه های مجازی پیگیری کنید.

وب سایت: ircreative.isti.ir

اینستاگرام: @khalaghfest

تلگرام: @khalaghfest

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *