چگونه محصولات صنایع خلاق خود را در سطح جهانی مطرح کنیم؟

نرخ تبدیل چیست؟ ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح جهانی

بدون شک بهترین راهکار برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح جهانی داشتن تبلیغات هدفمند است. البته پیش از اقدام برای تبلیغات، باید اطمینان حاصل کنید که محصولی که قرار است عرضه کنید، از کیفیت کافی برخوردار باشد. این مسئله به چند دلیل حائز اهمیت است. در این مطلب قصد داریم چند راهکار برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح بین المللی مطرح کنیم. همراه ما باشید.

داشتن ایده‌ای نوین 

چرخ پیش از این اختراع شده است. نیازی نیست آن را دوباره اختراع و عرضه کنید. برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح بین المللی باید ایده‌ای در سطح جهانی داشته باشید. باید حرفی تازه برای گفتن داشته باشید. این حرف می‌تواند یک ایده اصیل یا تلفیقی از ایده‌های دیگر باشد. چیزی که مهم است، این است که سودده باشد. در صورت سودده بودن طرح، می‌توانید سرمایه خارجی جذب کنید. یا حتی می‌توانید مقدمات مهاجرت استارتاپ خود به سایر کشورها را فراهم کنید.

بیشتر بخوانید: چگونه ایده های نو و نوآورانه خلق کنیم؟

برخورداری از کیفیت رقابتی

این مسئله در ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح بین المللی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در صورتی که احساس می‌کنید استارتاپ شما هنوز به بلوغ کافی نرسیده است، بهتر است فعلا قید جهانی شدن آن را بزنید. محصول شما، نماینده‌ شما است. اگر محصولتان دارای ضعف‌های بزرگی باشد، اعتبار برند شما کاهش پیدا می‌کند. با ضعف اعتبار برند، محصولات بعدی شما هم در بازارهای جهانی محکوم به شکست خواهند بود. پس گام اول برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح جهانی، افزایش کیفیت آن برای رقابت در بازارهای جهانی است.

بیشتر بخوانید: مهم‌ترین حوزه‌های صنایع خلاق در جهان

ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح جهانی

پس از این که از ایده خود مطمئن شدید و آن را با کیفیت بالایی به مرحله اجرایی رساندید، وقت دیده شدن است. برای این که بتوانید در سطح جهانی مخاطب و بازار داشته باشید، لازم است تبلیغات کنید. برای تبلیغات، روش‌های مختلفی وجود دارد که بسته به نوع محصول یا خدمات شما می‌تواند متغیر باشد. با این حال، استفاده از بسترهای تبلیغاتی پربازده مانند یوتیوب می‌تواند یکی از گزینه‌های هوشمندانه باشد. 

بیشتر بخوانید: چگونه با رقبای خود رقابت کنیم؟

فایده تبلیغات در یوتیوب چیست؟

مهم‌ترین فایده تبلیغات در یوتیوب این است که می‌توانید مخاطب خود را گلچین کنید. البته بسترهای تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارد که در آن‌ها نیز میتوانید مخاطب خود را انتخاب کنید. اما یوتیوب یک فایده بزرگ دیگر هم دارد. اگر تبلیغ شما در یوتیوب تا انتها تماشا نشود یا بیننده روی آن کلیک نکند، مجبور نیستید پولی بابت آن بپردازید. با در نظر گرفتن این مسئله، می‌توانید مطمئن باشید که هر ریالی که خرج تبلیغات در یوتیوب می‌کنید، صرف جذب مخاطب واقعی آن می‌شود.

بیشتر بخوانید: روش‌های موثر در ارائه بهتر محصولات مجازی

نمایشگاه‌های بین‌المللی کمکی برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح جهانی

جدا از این، همیشه باید چشم انتظار سایر گزینه‌ها برای ارائه محصولات صنایع خلاق در سطح بین المللی باشید. نمایشگاه‌های بین‌المللی که حالا و به دلیل کرونا گاهی به صورت آنلاین برگزار می‌شوند، یکی از آن‌ها است. این نمایشگاه‌ها چه در داخل و چه در خارج از کشور برگزار شوند، می‌توانند سکوی پرتابی برای ایده شما باشند. به کار خود ایمان داشته باشید و برای موفقیت آن تلاش کنید. از هیچ فرصتی برای معرفی ایده یا محصول خود راحت عبور نکنید و امیدوار باشید.

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *