گفتگوی جذاب با آقای دکتر مجید میرزا وزیری در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ

گفتگو با آقای دکتر میرزا وزیری در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ

آقای پروفسور مجید میرزاوزیری ریاضیدان و داستان نویس با بیش از 30 جلد کتاب، عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد می باشند. عمده آثار ایشان با نوآوری در روش نوشتن همراه می باشد که انسان را با زوایای مختلف از زمان، کاراکترهای چند بعدی و مفاهیم ریاضی به شیوه ای متفاوت و جذاب آشنا می سازد. گروه آموزشی شتابدهنده هاوش در 19 فروردین ماه 1399 در ساعت 21 گفتگویی جذاب با آقای دکتر مجید میرزاوزیری را در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ تجربه نمود.

چگونگی شکل گیری ایده های کتاب ها

در این گفتگو جذاب و شنیدنی ابتدا به بررسی محتوایی تعدادی از کتابهای ایشان و چگونگی شکل گیری ایده آنها پرداخته شد. کتابهایی که در این گفتگو به آنها پرداخته شد عبارتند از:  مثلث، بازگشت به منزل آخر، داو دوم، قتل در فانوس دریایی، اشتباه سوزنبان و پارادوکس. هر کدام از این کتابها دارای روشی متفاوت  و خلاقانه است، و به موضوعاتی جالب و متفاوت پرداخته است که پس از اتمام کتاب و چندین بار خواندن آن به مطالب جدیدی دست می یابید.

تعریف رفاه از منظری دیگر

ایشان دیدگاهی جالب در مورد رفاه را مطرح نمودند و به بررسی کلمه رفاه از منظرهای مختلف و دیگاههای افراد پرداختند. تعریف هرکس از رفاه می تواند متفاوت باشد، و از دیدگاه او نیز صحیح است، یکی داشتن مقدار زیادی پول و ثروت را رفاه فرض کند و دیگری داشتن زندگی هدفمند و شاد و…

پارادکسهای بوجود آمده در زندگی افراد به دلیل شیوع کرونا

ایشان به پارادکسهایی که به دلیل شیوع بیماری کرونا در زندگیهای ما بوجود آمده و خواهد آمد صحبت نمودند و اینکه چقدر انجام کارها بعد از اتمام این دوران به شیوه قبل می تواند برای ما چالش برانگیز باشد. یکی از فالورهای محترم پیج شتابدهنده هاوش در مورد آینده و اینکه فقط خداوند از آن آگاه هست صحبت کرده بودند،  ضمن تأیید پروفسور میرزاوزیری، ایشان به مطالب جالب و قابل تأملی اشاره نمودند و تعریفی متفاوت از زمان و حال و آینده ارائه نمودند.

گفتگوی جذاب آقای سلمان یزدانی با آقای دکتر میرزاوزیری در رابطه با موجهای اجتماعی و نحوه شکل گیری آنها نیز انسان را به تفکر وا میداشت.

مرجع خرید کتابهای آقای دکتر میرزا وزیری

تعداد زیادی از دوستان سؤال پرسیدند که چگونه میتوان کتابهای آقای دکتر میرزاوزیری را تهیه کرد، عزیزان علاقمند به مطالعه و کتابخوانی می توانند این کتابهای ارزشمند را از سایت IRmath  تهیه نمایند. 

دوستانی که تمایل دارند گفتگوی جذاب با آقای دکتر مجید میرزا وزیری در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ را مجدد مشاهده کنند و یا به هر دلیلی موفق به دیدن آن نشدند می توانند فیلم ضبط شده این گفتگو را که شامل 3 قسمت است در یوتیوب شتابدهند هاوش مشاهده نمایند.

گردآورنده: تکتم زحمتکش مرجانه

گفتگوی جذاب با آقای دکتر مجید میرزاوزیری در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ را در یوتیوب هاوش تماشا کنید. قابل ذکر است که به دلیل سرعت اینترنت و راحتی کاربران محترم حجم ویدئو کاهش یافته و به سه بخش تقسیم شده است، لینکهای یوتیوب به ترتیب از راست به چپ قسمتهای 1 تا 3 گفتگو هستند.
گفتگوی جذاب با آقای دکتر مجید میرزاوزیری در کمپین اینستاگرامی هاوش گپ را در آپارات هاوش تماشا کنید.
تماس با آپارات هاوش
قسمت1
تماس با آپارات هاوش
قسمت2
تماس با آپارات هاوش
قسمت3

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *