اپیزود بیستم با آقای دکتر حامد قدوسی

اپیزود بیستم

پادکست سکه، پادکستی اقتصادی است و سعی دارد با دعوت از کارشناسان و اقتصاددان های مختلف، به پرسش هایی که مردم با آن مواجه میشوند پاسخ دهد و تلاش می کند با شفاف تر کردن  فضا، آگاهی بیشتری به افراد غیراقتصادی دهد تا اتفاق خوبی در محیط  کسب و کار و ثبات اقتصادی در جامعه رخ دهد. البته نقش اصلی را کسانی ایفا میکنند که تصمیم گیرنده و مسئول هستند. یکی از چالش برانگیزترین موضوعات روز کرونا و تبعات آن بر اقتصاد ایران و جهان می باشد که در اپیزود بیستم با دکتر حامد قدوسی به این مهم پرداخته می شود.

شتابدهنده هاوش تصمیم داشت اولین جشنواره پادکست را به صورت حضوری برگزار کند ولی به علت مشکلات پیش آمده که در تمام دنیا رخ داد، تصمیم گرفتیم امسال یک قسمت از هر پادکست را به انتخاب خود افراد در سایت قرار دهیم و مخاطبین به این بخش  رای دهند. پادکست سکه نیز اپیزود بیستم با عنوان تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد ایران را به عنوان اپیزود محبوب خود معرفی نمود که در ادامه می توانید توضیحات آن را مطالعه و به آن گوش فرا داده و به آن رای دهید.

توضیحات:

اپیزود بیستم پادکست سکه: تبعات ویروس کرونا بر اقتصاد ایران

شیوع ویروس کرونا اثرات مخرب و جدی بر اقتصاد جهان خواهد داشت. این اثرات بر اقتصاد ایران چگونه خواهد بود؟ کدام طبقه‌های درامدی و کدام‌ یک از صنایع صدمه‌ی بیشتری از این بحران می‌بینند؟ چه تاثیری بر تورم، رکود و بیکاری خواهد گذاشت؟ آیا اقتصاد نابسامان ایران توان مقابله با این بحران را دارد؟ چگونه؟

مهمان: حامد قدوسی

میزبان: مهدی ناجی

تدوین و تنظیم: ایمان اسلام‌پناه

تولید محتوا: مبین گودرزی، محمدعلی مردان

گرافیک: علی ملک‌محمدی

کارگردان: بهداد گیلزاد

برای مطالعه یا گوش دادن به مصاحبه پادکست سکه، پیشنهاد می کنم مقاله معرفی پادکست اقتصادی سکه را مطالعه نمائید.

اگر تمایل دارید پادکستهایی که توسط شتابدهنده هاوش معرفی شدند را مشاهده نمائید می توانید به پیج معرفی پادکستهای شتابدهنده هاوش مراجعه نموده و به پادکست ها و اپیزودهای محبوب خود رأی دهید. لطفا با رأی دهی به اپیزودهای پادکست های معرفی شده ما را از نظرات خود مطلع نمائید.

هما اکنون به این اپیزود گوش فرا دهید.

ارتباط با پادکست سکه

عضویت در خبرنامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *